Scope 10 jaar!

Scope bestaat 10 jaar! Om er een bijzonder jaar van te maken, zijn we op een pro-actieve manier op zoek gegaan naar het antwoord op een vraag van onze relaties: wat vinden onze klanten mooi?

Scope startte dit jaar een kwantitatief onderzoek in samenwerking met de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Delft. Door statistische analyses uit te voeren op waarderingen van honderden producten, willen we inzicht kijgen in wat mensen zelf zeggen over wat ze mooi of lelijk vinden. Ons doel is om esthetische voorkeuren beter te begrijpen, waardoor we design doelgerichter in kunnen zetten. Het resultaat presenteren we op 21 september 2007 in onze ‘keynote speech’ op ons jaarlijkse ‘Get a Grip’ symposium. Op de hoogte blijven? Stuur ons een mail!

Vending concept: Coffee cube

Artikel over de ‘Coffee Cube’, een innovatief vending concept
dat we op eigen initiatief ontwikkelde.

Bekijk hieronder het volledige artikel (Duits).

pub_vending_2006-03_1

DOC operatiestoel in OK magazine

Doge operatiestoel in magazine “Product”

Artikel over de DOC, de operatiestoel die Scope voor Doge Collection ontwikkelde.

Bekijk hieronder het volledige artikel.

pub_product_2005-3_2

Marketing Facts – Visual Brand Language

Interview met Pim en Maartje van Scope en Dirk Snelders, associate professor of marketing TU Delft, over ons onderzoek naar esthetische consumentenvoorkeuren en wat je daar mee kunt.

‘Met de onderzoeksresultaten hebben we een tool gemaakt om het proces van briefing tot en met beslissing beter te managen.’

Bekijk hier het volledige artikel in PDF formaat.

Interview vakblad “Tweewieler”

Fiets vakblad ‘Tweewieler’ interviewde Scope over onze visie over de fietsindustrie.

Bekijk hier het volledige artikel.

Interview Scope in de “Product”

Interview met Rianne Valkenburg over de visie en werkwijze van Scope.

Bekijk hier het volledige artikel.